Retourbeleid

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan NOORDGSTRD geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@noordgstrd.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourvoorwaarden

Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen en ongewassen.

Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?

Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Retourneren is altijd op eigen kosten. Indien de bestelling in zijn geheel en onbeschadigd geretourneerd wordt, ontvang je de eventueel gemaakte verzendkosten van de levering retour.

Heb je je bestelling afgehaald, dan kan deze enkel weer via dezelfde wijze retour gezonden/gebracht worden. Neem hiervoor contact op met ons via info@noordgstrd.nl.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 10 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
 

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag (en eventuele leveringskosten) uiterlijk binnen 10 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:

  • Sokken en panty’s;
  • Badkleding.

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten;
  • Cadeaubonnen en -kaarten.
     

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@noordgstrd.nl.

© Copyright 2025. Alle rechten voorbehouden.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.